βιογραφικό

by kwlwglw

BACKGROUND

SUMMARY

0. βιογραφικό [βίαςΓραφικός;]
.
1. όλοι, έχουμε, ίση αξία.
ισάξιοι.
κανείς δεν είναι κατώτερός μου.
όντας υποσυνείδητος νους, πιστεύω ότι, είμαι κατώτερος από κάτι.
[ή ανώτερος].
Είμαι, μέρος τού παντός.
(κάτι όλα τίποτε)
.
2. Έχοντας στο νου μου, προκαταλήψεις, στερεότυπα, αρχέτυπα,
δυσκολεύομαι, να συνειδητοποιήσω, ώστε,
να αγαπήσω αρμονικώς, ώστε,
να αισθάνομαι + να συνπεριφέρομαι φιλικότερα.
.
3. Ο βαθμός μπερδέματος-πλοκής τού νου μου,
μού φέρει, υπερβολική ανασφάλεια +
η αίσθηση ανασφάλειας, μού φέρει,
υπερβολικά:
πάθη εγωισμό φόβο επιθυμίες.
Ας αυξήσω, την ασχολία μου, με τον νου-μυαλό.
Και μέσω φιλοσοφίας-ψυχολογίας.
.
4. Με την νοητική πρόοδο-βελτίωση-ανάπτυξη-εξέλιξη,
θα έχω,
ευκολότερα και γρηγορότερα, την βελτίωση μου, στούς λοιπούς τομείς-θέματα της ζωής μου.
.
5. «ε;»
.
6. Occupation: am i Author, Philosopher,Bioethicist ?
.
[ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ]
.
Οι, από εμένα, εκφρασμένες ιδέες, μπορεί να είναι, λανθασμένες, ή σωστές, ολικώς, ή, μερικώς.
.
[ζωη, ανθρωποι, μυαλο, φιλοσοφια, ψυχολογια, παν, γαμησι, χεσιμο, δυσαρεσκεια]

σπουδάζω ψυχολογία και μέσω πανελλαδικών εξετάσεων και ζω με 700\2 ευρώ, τα οποία παίρνω miniaiws από την μαμά μου.. o αριθμός δελτίου αστυνομικής ταυτότητάς μου δεν είναι Ι 528801

Specialties: όλα είναι όλα, ασχολία με τον νου, ντατα ιντερνετ αμεση δημοκρατια, σουμετρικαλ, αρμονία, φιλοσοφια ψυχολογια + χωρίς ένξυπνη ΑΓάΠΗ, (ουδέτερης απλής ισσοροπίας), αισθανόμαστε φρικαλέα δυσαρέσκεια + σχεδόν “δεν γίνεται τίποτε, της προκοπής” – νοητικό έργο, νοητικό έργο, ζώντας βελτιωνόμαστε με θεωρητικά ή πρακτικά μαθήματα

EXPERIENCE

student-Unemployed

Unemployed

November 2006 – Present (6 years 3 months)ελλάδα, αττική, κερατσίνι, 18757, μυριοφύτου 27σπουδάζω ψυχολογία και μέσω πανελλαδικών εξετάσεων και ζω με 700\2 ευρώ, τα οποία παίρνω miniaiws από την μαμά μου.. o αριθμός δελτίου αστυνομικής ταυτότητάς μου δεν είναι Ι 528801, Unemployed

odie Οδιε

οδιε

2009 – 2009 (less than a year)φύλακαςΟργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομίων Ελλάδος Ο.Δ.Ι.Ε. Α.Ε. odie ΟΔΙΕ ΑΕ Οδιε – Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομίων Ελλάδος Ο.Δ.Ι.Ε. Α.Ε. odie ΟΔΙΕ ΑΕ Οδιε

κλητήρας

πρωτοδικείο πειραιώς

November 1999 – February 2004 (4 years 4 months)

υλικονόμος-εφοδιαστής

πολεμική αεροπορία

March 1989 – October 1994 (5 years 8 months)

SKILLS & EXPERTISE

  • φιλοσοφική ψυχολογία
  • φιλοσοφια
  • ψυχολογία

EDUCATION

sivitana colegge

πτυχίο παρασκευαστή, λύκειο επαγγελματικό

1982 – 1989

sivitanidios

απολυτήριο β’, παρασκευαστών

1986 – 1987

5ο διμοτικο κερατσινιου

απολυτήριο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

1976 – 1977

HONORS & AWARDS

we r subConscious:είμαστε υποΣυνΕίδητοι:Δεν κατανοούμε, τα αισθήματα, ικανοποιητικώς.Ας ασχοληθούμε, με τον νου+μέσω φιλοσοφίας-ψυχολογίας