Ψυχολογία Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου

by kwlwglw

Ψυχολογία Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου, “Ψυχολογία Β Τάξη Γενικού Λυκείου”

Ψυχολογία
Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου

  1. 960-06-0384-7, 
  2. 9600603847
  3. allintitle: 9600603847
  4. “9600603847”

ισβν, i.s.b.n. 960-06-0384-7

960-06-0384-7, 7 results

  1. 960-06-0384-7
  2. 960-06-0384-7.blogspot.com/ – Cached – Translate this pageShare960-06-0384-7. Recent; Date; Label; Author. σελ.18 σελ. 19. σελ.18 σελ. 19. Jun 10th. 6η σελίδα. 6η σελίδα. May 8th. 5η σελίδα. 5η σελίδα. May 8th. 3η σελίδα
  3. 5η σελίδα | 960-06-0384-7
  4. 960-06-0384-7.blogspot.com/…/5.ht… – Cached – Translate this page8 Μάιος 2012 – Συγγραφική Ομάδα Μαρία Νασιάκου, Κλινική Ψυχολόγος, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθη- νών. Έγραψε: Κεφ. Α. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ
  5. σελ.18 σελ. 19 | 960-06-0384-7
  6. 960-06-0384-7.blogspot.com/…/18-… – Cached – Translate this page10 Ιουν. 2012 – της ύπαρξης ποικίλων κλάδων. Διακρίνουμε βασικούς κλάδους (Γενική Ψυχολογία, Εξελικτική Ψυχολογία, Ψυχολογία της Προσωπικότητας και
  7. 1η σελίδα | 960-06-0384-7
  8. 960-06-0384-7.blogspot.com/…/1.ht… – Cached – Translate this pageΨυχολογία. Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου. Posted 8th May by boardcourt1f@gmail.com · 960-06-0384-7. Recent; Date; Label; Author. Subscribe. Subscribe …
  9. 6η σελίδα | 960-06-0384-7
  10. 960-06-0384-7.blogspot.com/…/6.ht… – Cached – Translate this page8 Μάιος 2012 – Θάλεια Δραγώνα, Κοινωνική Ψυχολόγος, Ειδική Επιστήμων του Πανεπι- στημίου Ιωαννίνων. Έγραψε: Κεφ. Α. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  11. Μαρία Νασιάκου Όλγα Μαράτου Κλήμης Ναυρίδης … – 960-06-0384-7
  12. 960-06-0384-7.blogspot.com/…/blo… – Cached – Translate this page7 Μάιος 2012 – 960-06-0384-7. Πρόσφατες; Ημερομηνία; Ετικέτα; Συντάκτης. Subscribe. Subscribe. RSS Feed. Add to Google Reader · View RSS Feed …
  13. Blogger: User Profile: boardcourt1f@gmail.com
  14. http://www.blogger.com/…/17471516805351156… – Translate this page… κουλογλου ρεζαϊ δημητριος · διαγραφές mpougarini Tianna Γιώτα Παπαδοπούλου maroula57 · διαβασμα · δουλιά χαρά · malevolense-mali… 960-06-0384-7

“960 06 0384 7”

allintitle: “960 06 0384 7”, 5 results

  1. 960-06-0384-7

    960-06-0384-7.blogspot.com/ – Cached  Translate this pageShare

    Recent; Date; Label; Author. σελ.18 σελ. 19. σελ.18 σελ. 19. Jun 10th. 6η σελίδα. 6η σελίδα. May 8th. 5η σελίδα. 5η σελίδα. May 8th. 3η σελίδα. 3η σελίδα. May 8th 

  2. 5η σελίδα | 960-06-0384-7

    960-06-0384-7.blogspot.com/…/5.ht… – Cached  Translate this page

    8 Μάιος 2012 – Συγγραφική Ομάδα Μαρία Νασιάκου, Κλινική Ψυχολόγος, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθη- νών. Έγραψε: Κεφ. Α. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ 

  3. σελ.18 σελ. 19 | 960-06-0384-7

    960-06-0384-7.blogspot.com/…/18-… – Cached  Translate this page

    10 Ιουν. 2012 – της ύπαρξης ποικίλων κλάδων. Διακρίνουμε βασικούς κλάδους (Γενική Ψυχολογία, Εξελικτική Ψυχολογία, Ψυχολογία της Προσωπικότητας και 

  4. 1η σελίδα | 960-06-0384-7

    960-06-0384-7.blogspot.com/…/1.ht… – Cached  Translate this page

    Ψυχολογία. Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου. Posted 8th May by boardcourt1f@gmail.com · 960-06-0384-7. Recent; Date; Label; Author. Subscribe. Subscribe 

  5. 6η σελίδα | 960-06-0384-7

    960-06-0384-7.blogspot.com/…/6.ht… – Cached  Translate this page

    8 Μάιος 2012 – Θάλεια Δραγώνα, Κοινωνική Ψυχολόγος, Ειδική Επιστήμων του Πανεπι- στημίου Ιωαννίνων. Έγραψε: Κεφ. Α. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ 

http://960-06-0384-7.blogspot.gr/

εξώφυλλο

Μαρία Νασιάκου – Όλγα Μαράτου – Κλήμης Ναυρίδης
Θάλεια Δραγώνα – Ιουλία Τέττερη
Ψυχολογία
Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
ΑΘΗΝΑ

.

Μαρία Νασιάκου Όλγα Μαράτου Κλήμης Ναυρίδης Θάλεια Δραγώνα Ιουλία Τέττερη

Μαρία Νασιάκου Όλγα Μαράτου Κλήμης Ναυρίδης Θάλεια Δραγώνα Ιουλία Τέττερη – Google Search http://bit.ly/JariP0

  1. Μαρία Νασιάκου
  2. Όλγα Μαράτου
  3. Κλήμης Ναυρίδης
  4. Θάλεια Δραγώνα
  5. Ιουλία Τέττερη
§
In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 4 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
§

Νασιάκου, Μαρία & Μαράτου, Όλγα & Ναυρίδης, Κλήμης & Δραγώνα, Θάλεια & Τέττερη, Ιουλία (1987). Ψυχολογία – Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.
Νασιάκου, Μαρία & Μαράτου, Όλγα & Ναυρίδης, Κλήμης & Δραγώνα, Θάλεια & Τέττερη, Ιουλία (1987). Ψυχολογία – Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.

Νασιάκου, Μαρία & Μαράτου, Όλγα & Ναυρίδης, Κλήμης & Δραγώνα, Θάλεια & Τέττερη, Ιουλία (1987). Ψυχολογία – Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. Παπανούτσος, Ευάγγελος (1977). Ψυχολογία Β’ Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.

Νασιάκου, Μαρία & Μαράτου, Όλγα & Ναυρίδης, Κλήμης & Δραγώνα, Θάλεια & Τέττερη,
Ιουλία (1987). Ψυχολογία – Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως
Διδακτικών Βιβλίων.
Παπανούτσος, Ευάγγελος (1977). Ψυχολογία Β’ Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως
Διδακτικών Βιβλίων.

+

Ψυχολογία
Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου

3η σελίδα

Μαρία Νασιάκου – Όλγα Μαράτου – Κλήμης Ναυρίδης 
Θάλεια Δραγώνα – Ιουλία Τέττερη 
Ψυχολογία 
Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου 
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ 
ΑΘΗΝΑ

.

5η σελίδα

Συγγραφική Ομάδα

Μαρία Νασιάκου, Κλινική Ψυχολόγος, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθη-
νών. Έγραψε:
Κεφ. Α. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
              Ορισμός και αντικείμενο της Ψυχολογίας
              Ιστορία και εξέλιξη της Ψυχολογίας
              Κλάδοι της Ψυχολογίας
Κεφ. Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
              Βιολογικές βάσεις της συμπεριφοράς
              Περιβάλλον
              Διαδικασίες ανάπτυξης (Ωρίμανση, Μάθηση)
              Νοητικές λειτουργίες
              (α. Αντίληψη, β. Σκέψη και λόγος, γ. Μνήμη και προσοχή)
Κεφ. Γ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
              Θεωρίες της συμπεριφοράς
Κεφ. Ε. ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
              Κοινωνική ένταξη – Προσαρμογή

Όλγα Μαράτου, Εξελιγκτική – Κλινική Ψυχολόγος, τέως Αναπληρώτρια
Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έγραψε:
Κεφ. Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
              Νοητικές λειτουργίες (δ. Νοημοσύνη)
Κεφ. Γ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
              Ψυχαναλυτικές θεωρίες
Κεφ. Δ. Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
              Ολόκληρο το κεφάλαιο

Κλήμης Ναυρίδης, Κοινωνικός Ψυχολόγος, Αναπληρωτής Καθηγητής του
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έγραψε:
Κεφ. Ε. ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
              Εισαγωγή
              Επικοινωνία
              Οι ομάδες
              Η ομάδα – τάξη
              Οι ομάδες συνομηλίκων
              Ρόλοι
              Μέσα μαζικής επικοινωνίας

.

6η σελίδα

Θάλεια Δραγώνα, Κοινωνική Ψυχολόγος, Ειδική Επιστήμων του Πανεπι-
στημίου Ιωαννίνων. Έγραψε:
Κεφ. Α. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
              Μέθοδοι και τεχνικές της Ψυχολογίας
Κεφ. Γ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
              Ανθρωπιστικές θεωρίες
Κεφ. Ε. ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
              Η οικογένεια
              Στάσεις

Ιουλία Τέττερη, Εκπαιδευτική Ψυχολόγος – Φιλόλογος, αποσπασμένη στο
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Έγραψε:
Κεφ. Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
                Κίνητρα της συμπεριφοράς
                Συναισθήματα

.

σελ.18 σελ. 19

σελ.18 σελ. 19

της ύπαρξης ποικίλων κλάδων.
Διακρίνουμε βασικούς κλάδους (Γενική Ψυχολογία, Εξελικτική Ψυχολογία, Ψυχολογία της

Προσωπικότητας και των Ατομικών Διαφορών) και ειδικούς (εφαρμοσμένους) κλάδους, στους

οποίους τίθενται σε εφαρμογή τα δεδομένα των ερευνών που διενεργούνται στο πλαίσιο των

βασικών κλάδων (κυριότεροι: Παιδαγωγική Ψυχολογία, Κλινική Ψυχολογία, Ψυχολογία του

Επαγγέλματος, Ψυχολογία της Εργασίας, Δικαστική Ψυχολογία, Στρατιωτική Ψυχολογία, Αθλητική

Ψυχολογία, Ψυχολογία της Αγοράς, Ψυχολογία της Θρησκείας, Πολιτική Ψυχολογία, Περιβαλλοντική

Ψυχολογία, Ψυχολογία του Πολιτισμού κτλ.)

σελ.18

Μεταξύ των ποικίλων κλάδων της επιστήμης της Ψυχολογίας υπάρχει συνεχής ανατροφοδότηση.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

1. Αναφερθείτε στους βασικούς κλάδους της επιστήμης της Ψυχολογίας και περιγράψτε το αντικείμενο

τους.
2. Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ βασικών και ειδικών κλάδων, ποιά σχέση έχουν μεταξύ τους;
3. Να αναφέρεται μερικούς ειδικούς κλάδους και να σχολιάσετε το αντικείμενο τους. Υπάρχει κάποιος

κλάδος (ή κάποιοι κλάδοι) που να σας ενδιέφερε να μελετήσετε; Αν ναι γιατί;

σελ. 19

2.4 Μέθοδοι και Τεχνικές της Ψυχολογίας

Αν, π.χ., από το παράθυρο του σπιτιού μας παρατηρήσουμε τα φύλλα των δένδρων να κινούνται ή

τη θάλασσα να έχει κύματα, συμπεραίνουμε ότι φυσάει αέρας. Αν πάλι παρατηρήσουμε ένα παίδι να

κλαίει, συμπεραίνουμε ότι χτύπησε στο παιχνίδι του ή ότι κάτι του αρνήθηκαν οι γονείς του κτλ.

http://960-06-0384-7.blogspot.gr/2012/06/18-19.html

αναγνωρισθεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ το διδακτορικό δίπλωμα στην Ψυχολογία που πήρε από Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ (Αγγλία)
Νασιάκου, Μαρία & Μαράτου, Όλγα & Ναυρίδης, Κλήμης & Δραγώνα, Θάλεια & Τέττερη, Ιουλία (1987). Ψυχολογία – Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.

…Ο Σιδέρης δεν αναπτύσσει μόνο προβληματισμούς για το πώς το σχολείο θα όφειλε να φτιάξει κριτικά και δημιουργικά παιδιά. Κάνει τον προβληματισμό του πράξη. Μπήκε στη σχολική τάξη και «δίδαξε» για δέκα χρόνια ένα μάθημα που καλλιεργούσε την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και την αυτογνωσία. Μάθημα που οι μαθητές επέλεγαν από ενδιαφέρον, χωρίς το φάσμα της βαθμολογίας και της επίδοσης. Ηταν μια εισαγωγή στις επιστήμες του ψυχισμού (ψυχολογία, ψυχανάλυση, ψυχιατρική), απευθυνόμενη σε μαθητές και μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης Λυκείου του Κολεγίου Αθηνών…(Εμ που αλλού θα τα διδάσκαν; Στο Κερατσίνι;)

χο χο , αι παλαιαί σχολαί ψυχολογίας … την δεκαετία του 70 αρχές 80 έκαναν θραύση, πάταγο πλείσται όσαι κορασίδαι προσήρχοντο ίνα θεραπεύσουν ημάς. Και μετά ακολουθούσε ταξιδάκι σε Παρίσια ή Λονδίνα, έτσι δούλευε τότε το σύστημα. Αι κορασίδαι των καλών οικογενειών, μετά την αποτυχία στις Εισαγωγικές,ακολουθούσαν τη πορεία αυτή. Ήτο η εποχή του κάθε σέξυ νέου Ρήγα Φεραίου, αλλά ο Ρήγας ήτο αντιοθωμανός, φτου πιπέρι στο πληκτρολόγιο Φυσικά τότε δεν επετρέπετο η εξαγωγή συναλλάγματος αλλά είχε λυθεί και αυτό το πρόβλημα …
Θάλεια δεν ρωτάς το Νίκο σου, κανά πρωινό που πίνετε καφέ να σου πεί τι έγραφε περί μετανάστευσης και τι ζημία αυτή επέφερε στην ελληνική οικονομία;; Τότε πού έκανε παρέα με τον Νικολινάκο,το Φίλια και τ’αλλα τα παιδιά … έλα καλή μου ρώτα και αν έχει ξεχάσει ο Νίκος σου θα βοηθήσω εγώ

“Σπούδασε Ψυχολογία στην Ελλάδα και την Αγγλία και το 1984 έλαβε τον τίτλο της διδάκτορος στην Κοινωνική Ψυχολογία από το Aston University in Birmingham.”

Απλούστατα, την εποχή που η Θ.Δ. έψαχνε κάπου να σπουδάσει ψυχολογία, από όσα θυμάμαι τώρα (μέσω επαφής με παλιούς φίλους) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ένα αξιόπιστο πρόγραμμα σπουδών ψυχολογίας αλλού, εκτός από το Deree, στην Ελλάδα. Το Deree πρόσφερε ένα από τα καλύτερα προγράμματα σπουδών ψυχολογίας στην εποχή μετά τη μεταπολίτευση. Δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχε καν τμήμα ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, πάντως ακόμη κι αν υπήρχε ήξερα άτομα που θεωρούσαν το Deree “μόνη λύση”.
Για το Aston University επίσης, διαφωνώ πως ήταν “τριτοκλασάτο”. Εκείνη την εποχή επίσης δεν υπήρχαν ΚΑΝ “τριτοκλασάτα πανεπιστήμια” στην Αγγλία. Ημουν εκεί. Η εμπορευματοποίηση που έγινε πολύ αργότερα, οδήγησε σε τέτοιες εξελίξεις.
Σε γενικές γραμμές, το πρόβλημα δεν ηταν της Θάλειας Δραγώνα όσο της… Ελλάδας, όπου ούτε Ψυχολογία μπορούσες να σπουδάσεις, ούτε να ελπίζεις σε αναγνώριση του μεταπτυχιακού σου έτσι και δεν είχες πρώτο πτυχίο. Η λύση του Deree ήταν η μόνη.
Το διδακτορικό της Θ.Δ. δεν μπορεί να αμφισβητηθεί πάντως. Επίσης υπήρχαν ειδικές επιτροπές σε ορισμένα Αγγλικά πανεπιστήμια για αποδοχή φοιτητών κατ’ εξαίρεσιν σε μεταπτυχιακές σπουδές ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΟ πτυχίο. Σπάνιο αλλά υπαρκτό φαινόμενο, συνήθως αφορούσε καινοτόμους χωρίς πρώτο δίπλωμα. Η Θ.Δ. δεν χρειάστηκε όμως καν, τέτοια επιτροπή. Για κάθε πρακτικό σκοπό το πτυχίο της από το Deree ΑΡΚΟΥΣΕ για να γίνει δεκτή.
Το λυπηρό είναι ότι το ποστ σου, ΣΗΜΕΡΑ το κοπιάρουν αμέτρητα εθνικιστικά (μέχρι και ναζιστικά) ιστολόγια. Προσωπικά ΔΕΝ θεωρώ (όλες) τις απόψεις της Θ.Δ. λάθος. Κάτι υπερβολές έκανε μόνο, πολιτικής ορθότητας. Τα υπόλοιπα που λέει είναι μάλλον “standard work” για κάθε κοινωνικό ψυχολόγο και κοινωνιολόγο. Η αντίδραση εναντίον της είναι βρώμικη, δυσανάλογη και τρομοκρατική (κυκλοφορεί με φρουρούς τώρα).

  1. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
  2. Ψυχολογία : β’ τάξη γενικού λυκείου
  3. υπό Νασιάκου , Μαρία 1935-1998, Μαράτου , Όλγα
  4. Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (χ.χ.)

ARCP 5 Introduction
Ψυχολογία – Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. Παπανούτσος, Ευάγγελος (1977). Ψυχολογία Β’ Λυκείου. Αθήνα

ARCP 5 Introduction doc – Ebook Search & Free Ebook Downloads
ebookbrowse.com/arcp-5-introduction-doc-d419966037 – CachedShareDownload ARCP 5 Introduction doc documents from http://www.discourseunit.com at @EbookBrowse.
Arcp Pt Free Ebooks (pdf, doc, ppt, pps, xls and etc.) – Page 3
ebookbrowse.com/ar/arcp-pt?page=3 – Cachedwww.discourseunit.com/arcp5/arcp 5 introduction.doc. 0 Size: 143 KB Pages: n/a Date: 2012-11-12. Add to your account. ES ARCP & recruitment DR Harries …
mihalis dafermos mit – WEBstatsdomain overview for keyword
http://www.webstatsdomain.com/…/mihalis+dafermos+mit/ – Cachedwww.intlpress.com/arcp5/ARCP 5 Introduction.doc. International Press (IP), an academic publishing company founded in 1992. Alexa: 2,626,274 Pagerank: …
Dafermos, M. & Marvakis, A. (2006) ‘ Critiques in Psychology …
coolessay.org/docs/index-7621.html – CachedPage, 1/6. Date conversion, 27.06.2012. Size, 142.5 Kb. Type, Review. Source, http://www.discourseunit.com/arcp5/ARCP 5 Introduction.doc .

  1. Νασιάκου, Μαρία
  2. Ψυχολογία : Β’ τάξη γενικού Λυκείου / Μαρία Νασιάκου … [κ. ά.]. – Αθήνα :
  3. Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, 1994. – 200 σ. : εικ.
  4. ΣΧΟΛ.ΕΓΧ. Β’Λ 150 (1994)

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ http://www.haef.gr/libraries/bibliographies/bibl0304.pdf
Το Κολλέγιον Αθηνών είναι ένα ιδιωτικό ελληνικό σχολείο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο ανήκει στο Ελληνοαμερικάνικο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Βρίσκεται στην Κάντζα και στο Παλαιό Ψυχικό, στην Αθήνα, όπου στεγάζεται το Γυμνάσιο (κτήρια Ντέιβις, Λίλα και Τσολαίνειο) και το Λύκειο (κτήριο Μπενάκειο). Σημαντικές προσωπικότητες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας υπήρξαν μαθητές του Κολλεγίου, όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο γιος του Γιώργος Παπανδρέου, και ο Αντώνης Σαμαράς.
100 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: γνώση, ψυχολογία, ηθική κλπ.

  1. Νασιάκου, Μαρία
  2. Ψυχολογία : Β’ τάξη γενικού Λυκείου / Μαρία Νασιάκου … [κ. ά.]. – Αθήνα :
  3. Οργανισµός Εκδόσεως ∆ιδακτικών Βιβλίων, 1994. – 200 σ. : εικ.
  4. ΣΧΟΛ.ΕΓΧ. Β’Λ 150 (1994)