Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία (REBT)

by kwlwglw

Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία (REBT), που ονομαζόταν παλαιότερα ορθολογική θεραπεία και την ορθολογική συναισθηματική θεραπεία, είναι μια ολοκληρωμένη, ενεργή-οδηγία, φιλοσοφικά και εμπειρικά με βάση ψυχοθεραπείας, η οποία επικεντρώνεται στην επίλυση συναισθηματικά και συμπεριφορικά προβλήματα και διαταραχές και επιτρέποντας στους ανθρώπους να ζήσουν μια πιο ευτυχισμένη και πιο εκπλήρωση ζωή [1]. REBT δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε από την αμερικανική ψυχοθεραπευτή και ψυχολόγος Άλμπερτ Έλλις ο οποίος εμπνεύστηκε από πολλές από τις διδασκαλίες της Ασίας, ελληνική, ρωμαϊκή και σύγχρονων φιλοσόφων. [2] [3] REBT είναι μια μορφή γνωστικής θεραπείας συμπεριφοράς (CBT) και ήταν η πρώτη που ανέπτυξε ο Ellis στα μέσα της δεκαετίας του 1950?. ανάπτυξη συνεχίστηκε μέχρι το θάνατό του το 2007 [4] [5] [6]

Rational Emotive Behavior Therapy (REBT), previously called rational therapy and rational emotive therapy, is a comprehensive, active-directive, philosophically and empirically based psychotherapy which focuses on resolving emotional and behavioral problems and disturbances and enabling people to lead happier and more fulfilling lives.[1] REBT was created and developed by the American psychotherapist and psychologist Albert Ellis who was inspired by many of the teachings of Asian, Greek, Roman and modern philosophers.[2][3] REBT is one form of cognitive behavior therapy (CBT) and was first expounded by Ellis in the mid-1950s; development continued until his death in 2007.[4][5][6]

Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία (REBT), είναι γνωστική ψυχολογία

Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία (REBT)

Albert Ellis (27 Σεπτεμβρίου, 1913 – 24 Ιουλίου 2007) ήταν ένας Αμερικανός ψυχολόγος ο οποίος το 1955 ανέπτυξε Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία (REBT). Κατείχε Μ.Α. και Ph.D. βαθμούς στην κλινική ψυχολογία από το Columbia University και American Board of Επαγγελματικής Ψυχολογίας (ΑΒΡΡ). Είναι επίσης ιδρυτής και ο Πρόεδρος της Νέας Υόρκης με βάση Albert Ellis Institute για δεκαετίες. [1] Είναι γενικά θεωρείται ως ένας από τους δημιουργούς της επαναστατικής γνωστική αλλαγή παραδείγματος στην ψυχοθεραπεία και τον ιδρυτή της γνωσιακής-συμπεριφορικής θεραπείας. Με βάση μια επαγγελματική έρευνα του 1982 από τις ΗΠΑ και τον Καναδά ψυχολόγους, που θεωρήθηκε ως η δεύτερη μεγαλύτερη επιρροή στην ιστορία του ψυχοθεραπευτή (Carl Rogers κατέλαβε την πρώτη θέση στην έρευνα? Σίγκμουντ Φρόιντ κατετάγη τρίτη). [2] [3] Πριν από το θάνατό του, Ψυχολογία Σήμερα τον περιέγραψε ως την “μεγαλύτερη ψυχολόγος ζωής». [4]

Αισθήματα και συναισθήματα – Η ABC της Ψυχολογίας

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι η υπερβολή βοηθά τους ανθρώπους κατανόηση. Στην γεγονός, καταλήγουμε στο αντίθετο. Λεξιλόγιο μας παίρνει φτωχότεροι. Είμαστε λιγότερο ακριβής στην περιγραφή μας, και όταν χρησιμοποιούμε τη σωστή λέξη, έχει χάσει το νόημά της. Δείτε τη λέξη «κατάθλιψη», για παράδειγμα, πολύ συχνά, θα πρέπει να χρησιμοποιείται για να καθορίσει τη θλίψη.

Στις μέρες μας, κάθε φορά που παίρνω λίγο λυπηρό, είμαι “κατάθλιψη”. Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν ο τρόπος μου, είμαι “έξω φρενών”, και όταν η φίλη μου με αφήνει, είμαι σε μια “κρίση”. Στην πραγματικότητα, όλες αυτές οι λέξεις είναι δευτερεύουσες και εκφράσεις δεν μπορούν να πουν πολλά για την ψυχολογική σας κατάσταση. Είναι σαν τον πληθωρισμό: Μεγάλα λόγια που δεν σημαίνει και πολλά πράγματα στην πραγματικότητα. Είναι ένα είδος ψύλλος-αγορά-λέξεις, μπορείτε να βρείτε σχεδόν τα πάντα σ ‘αυτές.

Εάν ένας ασθενής μου λέει ότι είναι πολύ θυμωμένος, που δεν μου πεις τίποτα για την κατάσταση του νου και τα συναισθήματά του. Δεν χρειάζεται μόνο να γίνει έξω φρενών. Furious είναι μια συναίσθημα, δεν είναι συναίσθημα. Ένα συναίσθημα είναι η κύρια και αν προσθέσετε πιστεύεται ότι το συναίσθημα, θα έχετε μια συγκίνηση. Για παράδειγμα:

Θλίψη + σκέψης, όπως «δεν θα πρέπει να το κάνει αυτό σε μένα!” = Furious θλίψη + σκέψης, όπως «ο καθένας κάνει αυτό σε μένα!” = Η κατάθλιψη

Σε Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία (REBT), η οποία είναι γνωστική ψυχολογία, θα ορίζει αυτές τις αρχές με Α, Β και Γ.

Ένα είναι το γεγονός Ενεργοποίηση. Θα μπορούσε να είναι κάτι που βλέπετε, κάτι που ακούω, κάτι που κάποιος σας λέει ή απλά μια σκέψη που είχατε. Είναι το Α που ξεκινάει τα πάντα, και μπορεί να είναι καλοήθεις ή πολύ αθώα … ορατά από έξω.

Β σας Πεποιθήσεις. Ο τρόπος που σκέφτονται, τους κανόνες ή τους νόμους που υπακούν. Γιατί τηρούν αυτούς τους νόμους ή, όταν άρχισαν να ακολουθήσετε τους δεν είναι σημαντική. Δεν είναι σημαντικό να αρχίσει να νομίζετε ότι ήταν αξίζει τίποτα όταν ο πατέρας σας σας είπε ότι ποτέ δεν σας άρεσε. Είναι σημαντικό να εξακολουθούν να σκέφτονται έτσι. Αυτό που κάνει την διαφορά δεν είναι πότε και γιατί άρχισε, αλλά ότι είστε, αυτή τη στιγμή, η σκέψη αυτή, και θα συνεχίσουν να λειτουργούν κατά τον ίδιο τοίχο, αρκεί να σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο.

C είναι η συνέπεια. Το αποτέλεσμα από όλα. Είναι γενικά η C, άλλοι άνθρωποι θα δουν από σας, ή ότι θα πείτε στους φίλους ή θεραπευτή σας. Όταν θα εξηγήσει τι συνέβη, θα ξεχάσετε μόνο το Β. Θα εξηγήσω το Α και άλμα στο C: Μου είπε ότι ήμουν χαμένος (Α), και πήρα τρελών σε αυτόν (C). Τίποτα για τις σκέψεις ή πρωτογενή συναισθήματα, εδώ. Στην πραγματικότητα, η πλήρης εξήγηση θα πρέπει να είναι: Μου είπε ότι ήμουν χαμένος (Α), αυτό με έβλαψε, και σκέφτηκα ότι σίγουρα δεν είχε κανένα δικαίωμα να μου μιλήσει έτσι (Β), γι ‘αυτό θύμωσε μαζί του (C).

Το πρόβλημα είναι ότι για να αλλάξει τα συναισθήματα και τα συναισθήματα μας και να γίνουμε καλύτεροι, πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας. Πρέπει να αλλάξουμε κάποια από αυτούς τους κανόνες που μας ακολουθεί για χρόνια και χρόνια. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι είμαστε μακριά από το τέλειο και μπορεί να έχουν ενεργήσει άσχημα. Έτσι, όταν πολλοί πηγαίνουν στη θεραπεία, προτιμούν να βρουν μια θεραπεύτρια που θα συμφωνούσαν μαζί τους και στην πραγματικότητα, κρατήστε στο ότι η (C) είναι απολύτως σωστή και προσαρμοσμένη στην κατάσταση: ”

Φυσικά, είναι απολύτως εντάξει τολμάτε να απαντήσουμε όταν κάποιος σας καλεί ένας ηττημένος, σας θυμίζει τον πατέρα σου. Δεν είναι δικό σας λάθος. ”

Εναλλακτικά, πολλοί θα επιλέξουν να αλλάξουν το (Α), αν είναι δυνατόν. Η αλλαγή του φίλος, μετακίνησης σε άλλη πόλη ή να πάρει μια νέα θέση εργασίας. Ωστόσο, δεδομένου ότι δεν αλλάζουν τις σκέψεις τους, που τελικά καταλήγουν να πάρει με τον ίδιο ακριβώς προβλήματα, για τον απλούστατο λόγο ότι όσο δεν αλλάξουμε κατεύθυνση μας, είναι πολύ πιθανό να καταλήξουν τα πού κατευθυνόμαστε.

Tags: συγκίνηση , Κατάθλιψη , Θλίψη , Ψυχική υγεία , Μείζων καταθλιπτική διαταραχή , Υγεία , Διαταραχές , Διάθεση , Ορθολογική θυμικής συμπεριφορική θεραπεία , σκέψη , γεγονός , λέξη , Πεποιθήσεις , γνωστική ψυχολογία , ψύλλος-αγορά

Categories: Συγκίνηση, Κατάθλιψη, Θλίψη.