ΣΕ ΓΑΣΤΡΙΚΌ ΚΑΡΚΊΝΟ. R. VERGARA

by kwlwglw

σε γαστρικό καρκίνο. R. Vergara

by koylogloyrezaidimitrios

 
 
 
 
 

 

 
Rate This

 

σε καρκίνο του στομάχου – Vergara et al. 27 (15

 

 

Τώρα, έχοντας καρκίνο, Vergara απολαμβάνει όλα ότι η ζωή

 
 
  1. Sofia Vergara: «Ο καρκίνος που είχα δεν είχε προχωρήσει»!! 
  2. Sofia Vergara για τον καρκινο 
  3. νίκησε τον καρκίνο του θυρεοειδούς το 2000 
  4. «Έκανα χημειοθεραπείες. Ήμουν πολύ τυχερή. Ο καρκίνος που είχα δεν ήταν προχωρημένος. Τον βρήκα συμπτωματικά καθώς δεν είχα ούτε συμπτώματα ούτε τίποτα. Αλλά σε αλλάζει τελείως και μόνο που ακούς ότι έχεις καρκίνο»
 

 

 
Για το τεύχος Ιουλίου του περιοδικού Women’s Health South Africa φωτογραφήθηκε η ηθοποιός Sofia Vergara.

 

Για το πόσο άλλαξε η ζωή της από τη στιγμή που πήρε το ρόλο της Gloria στο σήριαλ «Modern Family»: «Έχει αλλάξει πολύ, φυσικά. Είμαι πιο ευτυχισμένη τώρα από ότι ήμουν πριν. Είμαι σε αυτή τη δουλειά τα τελευταία 22 χρόνια. Είχα συνηθίσει το να είμαι το επίκεντρο της προσοχής αλλά αυτή η δουλειά είναι κάτι εντελώς διαφορετικό». Για το πώς νιώθει που τη θεωρούν sex symbol: «Στην ηλικία μου είναι λίγο έκπληξη όλο αυτό, δεν είναι; Ανταγωνίζομαι κοπέλες που είναι 15 χρόνια νεώτερες από μένα. Είμαι περήφανη που μπορώ και τις ανταγωνίζομαι». Για το ότι νίκησε τον καρκίνο του θυρεοειδούς το 2000: «Έκανα χημειοθεραπείες. Ήμουν πολύ τυχερή. Ο καρκίνος που είχα δεν ήταν προχωρημένος. Τον βρήκα συμπτωματικά καθώς δεν είχα ούτε συμπτώματα ούτε τίποτα. Αλλά σε αλλάζει τελείως και μόνο που ακούς ότι έχεις καρκίνο». Για το γιο της που έχει πάει στο κολέγιο: «Νόμιζω ότι του στέλνω μηνύματα κάθε 45 λεπτά. Πρέπει να μάθω να ελέγχω τον εαυτό μου. Δεν μου απαντάει πολύ. Αλλά εγώ εξακολουθώ να του στέλνω μηνύματα. Έτσι τον νιώθω πιο κοντά μου».  Joywood.gr

Sofia Vergara: «Ο καρκίνος που είχα δεν είχε προχωρήσει»!!
: Celebrities
: Sofia Vergara Women’s Health South Africa, Sofia Vergara για τον καρκινο, Women’s Health South Africa july 2012, Εξώφυλλα/Συνεντεύξεις
Για το τεύχος Ιουλίου του περιοδικού Women’s Health South Africa φωτογραφήθηκε η ηθοποιός Sofia Vergara.
Για το πόσο άλλαξε η ζωή της από τη στιγμή που πήρε το ρόλο της Gloria στο σήριαλ «Modern Family»: «Έχει αλλάξει πολύ, φυσικά. Είμαι πιο ευτυχισμένη τώρα από ότι ήμουν πριν. Είμαι σε αυτή τη δουλειά τα τελευταία 22 χρόνια. Είχα συνηθίσει το να είμαι το επίκεντρο της προσοχής αλλά αυτή η δουλειά είναι κάτι εντελώς διαφορετικό». Για το πώς νιώθει που τη θεωρούν sex symbol: «Στην ηλικία μου είναι λίγο έκπληξη όλο αυτό, δεν είναι; Ανταγωνίζομαι κοπέλες που είναι 15 χρόνια νεώτερες από μένα. Είμαι περήφανη που μπορώ και τις ανταγωνίζομαι». Για το ότι νίκησε τον καρκίνο του θυρεοειδούς το 2000: «Έκανα χημειοθεραπείες. Ήμουν πολύ τυχερή. Ο καρκίνος που είχα δεν ήταν προχωρημένος. Τον βρήκα συμπτωματικά καθώς δεν είχα ούτε συμπτώματα ούτε τίποτα. Αλλά σε αλλάζει τελείως και μόνο που ακούς ότι έχεις καρκίνο». Για το γιο της που έχει πάει στο κολέγιο: «Νόμιζω ότι του στέλνω μηνύματα κάθε 45 λεπτά. Πρέπει να μάθω να ελέγχω τον εαυτό μου. Δεν μου απαντάει πολύ. Αλλά εγώ εξακολουθώ να του στέλνω μηνύματα. Έτσι τον νιώθω πιο κοντά μου». Joywood.gr

  1. http://gossipgirl.gr/2012/06/27/sofia-vergara-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%89/
  2. http://gossipgirl.gr/tag/sofia-vergara-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF/

Sofia Vergara: «Ο καρκίνος που είχα δεν είχε προχωρήσει»!! Sofia Vergara για τον καρκινο νίκησε τον καρκίνο του θυρεοειδούς το 2000: «Έκανα χημειοθεραπείες. Ήμουν πολύ τυχερή. Ο καρκίνος που είχα δεν ήταν προχωρημένος. Τον βρήκα συμπτωματικά καθώς δεν είχα ούτε συμπτώματα ούτε τίποτα. Αλλά σε αλλάζει τελείως και μόνο που ακούς ότι έχεις καρκίνο»

από τους περισσότερους ασθενείς όταν έχουν διαγνωστεί με καρκίνο
Vergara παραδέχθηκε ότι η αρχική αντίδραση της ήταν ότι ο καρκίνος του θυρεοειδούς της θα την σκοτώσει
Sofia Vergara Καρκίνος Scare
Sofia Vergara καρκίνο του τρόμου είχε αστέρι του «Modern Family», αβέβαιος για να πάρει ένα ογκίδιο στο θυρεοειδή αφαιρεθεί της.
Τώρα, έχοντας νικήσει τον καρκίνο, Vergara απολαμβάνει όλα ότι η ζωή έχει να προσφέρει με επιχειρηματία Nick Loeb. «Έχουμε μια πολύ ευτυχισμένη σχέση,” Σοφία