burek Branka Knežević brankaos

by kwlwglw

burek Branka Knežević brankaos

Branka Knežević sa manjom cenzurom: Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

burek Branka

Knežević brankaos

http://xhamster.com/photos/gallery/201963/branka_black_rose_friends.html

Razgaćena voditeljka: Bila sam profi, što bih se stidela

 Poznati.info pre 23 sata  

 
Branka Knežević (36), zbog skrivene kamere sa premijerom Srbije Ivicom Dačićem poznata kao voditeljka bez gaćica, za posao koji je obavila nije uzela ni honorar. Kaže: “Uradila sam to prijateljski”. – Ja ne mogu da verujem šta se dešava. Ceo dan mi zvoni telefon i zovu me sa svih strana, iz… »
 

Razgaćena voditeljka: Bila sam profi, što bih se stidela

 Blic pre 1 dan  

 
Branka Knežević (36), zbog skrivene kamere sa premijerom Srbije Ivicom Dačićem poznata kao voditeljka bez gaćica, za posao koji je obavila nije uzela ni honorar. Kaže: “Uradila sam to prijateljski”.
– Ja ne mogu da verujem šta se dešava. Ceo dan mi zvoni telefon i zovu me sa svih strana, iz Hrvatske, Bosne… Da li se stidim? Što bih se stidela? Nisam čula nijedan negativan komentar. Odlično sam odradila svoj deo posla, a… »
 
burek Branka Knežević brankaos
burek Branka Knežević branka